/assets/img/langs/pl.png /assets/img/langs/de.png /assets/img/langs/en.png

Jak to się wszystko zaczęło...

Morskie Domki Kopalino to trzy domy, na dwóch różnych działkach. Każdy z wyglądu inny, za to wszystkie w morskim klimacie. Pozwolimy sobie nawet stwierdzić, że innych domków w paski nie znajdziecie Państwo w Polsce ;-)

Morski Domek to dom letniskowy, wynajmujemy go od kwietnia do końca października, jest to typowa Brda z dachem do ziemi, tylko trochę powiększona. Wokół domu jest dużo drzew, dzięki temu można schować się latem przed słońcem czy spokojnie pospać na hamaku.

Domek Żeglarza i Domek Plażowy to kolorowe domy całoroczne w paski, które wynajmujemy przez cały rok. Na Boże Narodzenie i Sylwestra, Wielkanoc czy długie weekendy w listopadzie. Nic tak nie poprawia humoru jak spacer w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia na plażę. Zimą również nad polskim morzem jest pięknie, tylko po prostu trochę zimniej.

Chcieliśmy żeby to były takie domy, w których sami chętnie byśmy spędzali czas, tworzyliśmy je jak dla siebie. Wszystko się od tego zaczęło, chcieliśmy mieć swoje miejsce nad Morzem Bałtyckim, blisko plaży i lasu, by można było zbierać grzyby. Kopalino, Lubiatowo, Białogóra, Słajszewo i Sasino to miejsca z najpiękniejszymi plażami w Polsce, dlatego szukaliśmy właśnie w tych okolicach. Kupiliśmy Morski Domek, wyremontowaliśmy i urządziliśmy go dla siebie, tak by nam się dobrze spędzało w nim czas. Nie mieliśmy czasu, żeby spędzać tam każdą wolną chwilę, więc postanowiliśmy go wynająć. I stało się , że mieliśmy tak dużo gości, że sami mogliśmy tam pojechać dopiero w listopadzie. Jest to domek letniskowy, więc było za zimno na weekendy nad morzem zimą, pomyśleliśmy, że wybudujemy domek całoroczny, no i powstały dwa kolejne domy na drugiej działce ;)

Dużo podróżujemy i rezerwując nocleg na urlop czy wakacje, sami wybieramy miejsca niepowtarzalne, z klimatem, dlatego było dla nas to takie ważne. Spędzamy urlopy w spokojnych miejscowościach, bez tłumu turystów, z dala od zgiełku, w miejscach gdzie można komfortowo odpocząć – i tak jest właśnie w naszych domach nad morzem. Włożyliśmy dużo pracy w wystrój naszych domów, staraliśmy się, żeby były po prostu nietuzinkowe i inne niż wszystkie. Wybieraliśmy starannie ozdoby i dodatki. Cały czas się rozwijamy i dodajemy coś do naszych domów, tak by było jeszcze przyjemniej i wygodniej.

Lubimy zwierzęta i od zawsze były one w naszym życiu, dlatego wiemy jak to jest mieć czworonożnego członka rodziny, bez którego człowiek nie wyobraża sobie urlopu. Kopalino i Lubiatowo to idealne miejsce na wakacje z psem. W Morskim Domku i Domku Żeglarza przyjmujemy psy, natomiast Domek Plażowy jest to dom przygotowany dla alergików – również wiemy co to jest alergia na sierść, dlatego do tego domu nie przyjmujemy zwierząt.

Mamy nadzieję, że będzie Państwo zadowoleni z pobytu w naszych domach nad Bałtykiem.

Zapraszamy do spędzenia wakacji w Morskich Domkach.